ΚΕΝΤΡΟ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ Η ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ?


Ένα από τα βασικά ερωτήματα που καλείται κάθε γονιός να απαντήσει όταν πρόκειται το παιδί του να ξεκινήσει την εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας είναι το εξής: «Να το πάω σε Κέντρο Ξένων Γλωσσών ή να κάνει ιδιαίτερα;». Οι συζητήσεις γύρω από το θέμα μπορούν να είναι ατελείωτες, η πραγματικότητα όμως και η επιστημονική τεκμηρίωσή της δεν χωρούν αμφισβήτηση. Η καλύτερη επιλογή για το παιδί είναι ένα Κέντρο Ξένων Γλωσσών με την προϋπόθεση ότι προσφέρει ποιοτική εκμάθηση, ότι ακολουθεί ένα αναγνωρισμένο σύστημα σπουδών που ελέγχει συνεχώς την πρόοδο κάθε σπουδαστή και φροντίζει συνεχώς για τη συνεχή επιμόρφωση των καθηγητών. Από την άλλη, η άποψη ότι τα ιδιαίτερα μαθήματα βοηθούν τον μαθητή να αφομοιώνει καλύτερα τη γνώση και να είναι πιο συγκεντρωμένος κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας είναι ένας παράγοντας που πολύ συχνά επηρεάζει τους γονείς. Όμως, όλο και περισσότερες επιστημονικές έρευνες αποδεικνύουν ότι οι σπουδαστές αποδίδουν καλύτερα όταν συμμετέχουν σε μία οργανωμένη τάξη. Ο συναγωνισμός τους δίνει ένα επιπλέον κίνητρο για καλύτερη μάθηση, ενώ μέσα από την ομαδική διδασκαλία λύνονται απορίες που μέσα από ένα ιδιαίτερο μάθημα ενδεχομένως να είναι καλά κρυμμένες. Κι όλα αυτά χωρίς να επιβαρύνεται σημαντικά ο οικογενειακός προϋπολογισμός κάθε μήνα.

ΤΑΞΗ Ή ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ; ΓΙΑΤΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ;

  • Δοκιμασμένο πρόγραμμα σπουδών
  • Σύγχρονη μεθοδολογία μάθησης
  • Eνημέρωση
  • Πειθαρχία
  • Ομαδικότητα
  • ΕπικοινωνίαTzina esof
  • Συνεργασία

Το Κέντρο Ξένης Γλώσσας θα συνεχίσει να εξελίσσεται, να συμπορεύεται με τα νέα δεδομένα που φέρνει αυτή η τόσο ενδιαφέρουσα εποχή της πληροφορίας στην οποία ζούμε, και θα προσφέρει στα παιδιά μας εξαιρετικές συνθήκες κοινωνικής μάθησης και διαμόρφωσης χαρακτήρα και αξιών.